Opłaty za obiady

OBIADY DOFINANSOWYWANE PRZEZ GMINĘ WROCŁAW W SZKOLE
PODSTAWOWEJ NR 4 IM. GEN. STANISŁAWA MACZKA

W ROKU SZKOLNYM 2025/2026

Obiady w Szkole Podstawowej  Nr 4 im. gen. Stanisława Maczka dostarczane będą przez
zewnętrzną firmę cateringową  od 04.09.2025 r.
Koszt obiadu brutto – 13,20 zł za obiad standardowy i 14,50 zł za obiad objęty dietą
eliminacyjną.
W tym roku szkolnym nie ma możliwości wyboru pojedynczych dni w tygodniu.
Obiady będą wydawane od poniedziałku do piątku i tylko taka forma będzie
uwzględniona przy zapisie dziecka na obiady.
Rodzic zobowiązany jest do regulowania opłat za obiady do 10 każdego miesiąca na
indywidualny rachunek bankowy, który zostanie wygenerowany i przesłany rodzicom
we wrześniu na e-maila z systemu CARJO wraz z pierwszą informacją  o opłacie .
Każdy rodzic/dziecko będzie posiadał indywidualny numer rachunku bankowego do
wpłaty za obiady. Po podpisaniu umowy każdorazowo, na wskazanego w umowie maila, 
zostanie przesłany indywidualny numer rachunku bankowego do wpłaty za obiady wraz z
kwotą do wpłaty ( informacja dotycząca wysokości wpłat będzie przesyłana comiesięcznie
na początku każdego miesiąca trwania umowy).
Wpłaty należy dokonywać na otrzymanym mailem indywidualny numer rachunku bankowego
z zachowaniem terminu płatności.
W tytule przelewu należy wpisać:
Wpłata za obiady/klasa/imię i nazwisko dziecka/za miesiąc.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie będzie skutkowało wstrzymaniem wydawania
posiłków do czasu uregulowania płatności.
 Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłaszać w bieżącym dniu do godz. 8.00 pod
numerem telefonu  71 7986903 wew. 104  lub na adres mailowy:

Sekretariat.sp004@wroclawskaedukacja.pl


Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone
od wpłaty za kolejny miesiąc. Nie będą odliczone nieobecności  niezgłoszone lub zgłoszone
po terminie.
Jeśli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu), to odwołanie obiady leży po stronie rodzica.
Przed zgłoszeniem dziecka na obiady należy wypełnić w 2 egzemplarzach umowę
na obiady i złożyć w sekretariacie uczniowskim do 03.09.2025 r.

Formularz umowy jest dostępny na stronie internetowej szkoły i w sekretariacie uczniowskim.

Brak możliwości komentowania.