„Pejzaż zimowy” – wyniki Międzyświetlicowego Konkursu Plastycznego

Z przyjemnością informujemy, że Międzyświetlicowy Konkurs Plastyczny pod hasłem: „Pejzaż zimowy” został rozstrzygnięty. Miał on  na celu  m. in. promowanie kreatywności i wyobraźni twórczej dzieci, rozwijanie sprawności manualnych i wrażliwości estetycznej, promowanie oraz wspieranie talentów plastycznych, a także nawiązanie współpracy i wymianę doświadczeń z innymi świetlicami szkolnymi.

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy bardzo dużo pięknych prac wykonanych różnymi technikami. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie.

Wybór najlepszych prac nie był prosty, ponieważ każda z tych prac okazała się być niezwykła i wyjątkowa.

Po zsumowaniu głosów oraz opinii naszego jury, wyłoniliśmy zwycięzców:

Kategoria – klasy 1-3:

1 miejsce-  Klaudia Pieniążek – Szkoła Podstawowa nr 90.

1 miejsce –  Pola Pęczek – Szkoła Podstawowa nr 4.

2 miejsce – Kiril Sidko – Szkoła Podstawowa nr 37.

2 miejsce –  Dorota Jacyszyn – Szkoła Podstawowa nr 4.

2 miejsce – Mateusz Ledzion – Szkoła Podstawowa nr 4.

3 miejsce –  Hanna Skoczylas – Szkoła Podstawowa nr 23.

3 miejsce –  Jakub Paździor – Szkoła Podstawowa nr 24.

3 miejsce – Amelia Duczymińska – Sportowa Szkoła Podstawowa nr 72 im. Władka Zarembowicza.

Wyróżnienia:

Bartek Walczak, Tymon Drwal i Natalia Śniadała – Szkoła Podstawowa nr 4 oraz Mira Sadkus-Etkau ze Szkoły Podstawowej nr 61.

Kategoria – klasy 4-8:

1 miejsce – Natalia Juraszek – Szkoła Podstawowa nr 78.

1 miejsce – Oliwia Krakowska – Szkoła Podstawowa nr 80.

2 miejsce – Laura Zubrzycka – Szkoła Podstawowa nr 80.

3 miejsce – Violetta Ozerova – Szkoła Podstawowa nr 80.

Wyróżnienia:

Daria Drachenko – – Szkoła Podstawowa nr 80 i Maria Romaniuk – Szkoła Podstawowa nr 78.

Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu niebywałej kreatywności, a także dziękujemy opiekunom za przygotowanie uczniów do konkursu.

Nagrody będzie można odebrać od poniedziałku 16 stycznia w portierni szkolnej.

Anna Kałka

Brak możliwości komentowania.