OBIADY DOFINANSOWYWANE PRZEZ GMINĘ WROCŁAW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4
W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
Obiady w Szkole Podstawowej Nr 4 dostarczane będą przez zewnętrzną firmę
cateringową od 05.09.2022 r.
Koszt obiady brutto – 10,50 zł.
Rodzic zobowiązany jest do regulowania opłat za obiady do 10 każdego miesiąca
na indywidualny rachunek bankowy , który zostanie wygenerowany i przesłany rodzicom
we wrześniu na e-maila z systemu CARJO wraz z pierwszą informacją o opłacie .
Od tego roku każdy rodzic/dziecko będzie posiadał indywidualny numer rachunku
bankowego do wpłaty za obiady. Po podpisaniu umowy każdorazowo, na wskazanego
w umowie maila, zostanie przesłany indywidualny numer rachunku bankowego do wpłaty
za obiady wraz z kwotą do wpłaty ( informacja dotycząca wysokości wpłat będzie
przesyłana comiesięcznie na początku każdego miesiąca trwania umowy).
Wpłaty należy dokonywać na otrzymanym mailem indywidualny numer rachunku
bankowego z zachowaniem terminu płatności.
W tytule przelewu należy wpisać:
Wpłata za obiady/klasa/imię i nazwisko dziecka/za miesiąc.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie będzie skutkowało wstrzymaniem wydawania
posiłków do czasu uregulowania płatności.
Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłaszać w bieżącym dniu do godz. 8.00
pod numerem telefonu 71 7986903 wew. 104 lub na adres mailowy:
Sekretariat.sp004@wroclawskaedukacja.pl.
Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu zostaną odliczone od wpłaty za kolejny miesiąc. Nie będą odliczone nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.
Jeśli dzieci uczestniczą w wycieczce (wyjściu) , to odwołanie obiady leży po stronie rodzica.
Przed zgłoszeniem dziecka na obiady należy wypełnić w 2 egzemplarzach umowę
na obiady i złożyć w sekretariacie uczniowskim do 02.09.2022 r.
Formularz umowy jest dostępny na stronie internetowej szkoły i w sekretariacie uczniowskim.